Vacanta de vis

Dis de dimineata intr-o frumoasa zi de iulie eu si mai multi prieteni de la biserica ne hotarasem sa mergem cu cortul timp de o saptamana in aer liber asa ca ne adunase eu si prieteni mei printre care se aflau si doi vecini de ai mei si cei 10 verisori asa ca am inceput sa ne impartim sa vedem fiecare cu cine va merge in masina.In prima masina eram eu soferul prietena mea si fratii ei in celalte masina erau ceilalti prieteni ai mei.Peste doua ore ajunsese-m in locul in care ne planificasem sa ajungem asa ca toti am inceput sa ne instalam corturile.Deja erau 8 corturi instalate eu dormeam impreuna cu pritena mea si fratii eu si bine inteles ca si catelusul lor puffy.in acesta mini vacat ne distram foarte mult dimineata era incalzirea dupa care mai multi baieti seara ne adunam la foc de tabara.Acesta iesire in natura a fost foarte relaxanta si distractiva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

O relatie dintre un animal si un om

Practica